خواص سنگ آونتورین آبی BLUE AVENTURINE
نوشته شده توسط : noor

خواص سنگ آونتورین آبی Blue Aventurine

سنگ چاکرا چشم سوم و گلو

سنگ ماه تولد: بهمن ، اسفند

آونتورین آبی عناصر باد و آب را در سنگی ملایم که از ذهن تا قلب طنین انداز است ترکیب می کند ، با آرامش ، منطقی و ثابت کار می کند. این ماده انرژی مردانه را در مردان و زنان افزایش می دهد و سنگی در نظم و انضباط شخصی و قدرت درونی است که به او در تصمیم گیری های شفاف و پایبندی به آنها کمک می کند. این امر مسئولیت کامل در قبال زندگی ، روابط و تجارب شخص را ارتقا می بخشد ، در حالی که از پشتیبانی لازم برای توانمندسازی تغییر در شرایطی که واقعیت فعلی کارساز نیست ، استفاده می کند. خواص لاجورد درطب سنتی

آونتورین آبی به خصوص در چاکراهای چشم سوم و گلو تحریک کننده است ، فرد را برای هدایت معنوی بالاتر باز می کند و توانایی های روحی و بصری را که ممکن است قبلاً مسدود شده باشد ، نشان می دهد. این ارتباط باز و صادقانه و گفتن ذهن و قلب فرد را تشویق می کند. این کریستال نه تنها مظهر قدرت است ، بلکه صلح و مراقبت از دیگران را ارج می نهد. این یک سنگ مقدس برای جلال فرشته ، رافائل است - حاکم عطارد و فرشته شفقت ، دانش ، پیشرفت ،

آونتورین آبی از انواع کوارتز است که با ترکیبات درخشان میکا یا سایر مواد معدنی مشخص می شود و اثر براق کننده یا براق کننده ای به سنگ می دهد که از آن به عنوان ماجراجویی یاد می شود ، خصوصاً هنگام ریزش یا صیقل دادن قابل توجه است. نام آن از ایتالیایی a ventura یا all'avventura به معنای "تصادفی" گرفته شده است و به شیشه ایتالیایی مربوط به دهه 1700 میلادی اشاره دارد که هنگام کارگری که به طور تصادفی براده های فلزی را در گلدان ذوب شیشه ریخت ، تولید شد. با خنک شدن ، نتیجه آن با درخشش های کم نور و به طور تصادفی فاصله داشت و از آن برای ساخت جواهرات و سایر موارد استفاده شد. نام آونتورین بعداً به سنگ طبیعی که شبیه محصول صنعتی بود ، داده شد.

آونتورین معمولاً سبز است ، اگرچه به رنگ های آبی ، قرمز تا قهوه ای مایل به قرمز ، بنفش غباری ، نارنجی یا هلویی ، زرد و خاکستری نقره ای نیز تشکیل می شود. این ماده بیشتر شفاف و اغلب نواری است ، اما وجود بیش از حد ماده معدنی ممکن است آن را مات کند. رنگ آونتورین سبز از ذرات Fushite درون کوارتز حاصل می شود ، در حالی که سایه های قرمز ، قهوه ای و نارنجی به ترکیبات Hematite یا Goethite نسبت داده می شوند. هلو و آونتورین زرد شامل پیریت با بلورهای میکا هستند ، آبی آونتورین حاوی ترکیبات دومورتیریت است ، در حالی که رنگ بنفش توسط لپیدولیت رنگ می شود.

از آونتورین به عنوان Adventurine ، Avanturine ، Aventurine Quartz و Indian Jade نیز یاد می شود. این ماده نه تنها در اشکال مختلف برای اهداف متافیزیکی ، بلکه در جواهرات ، گلدان ها ، کاسه ها و مجسمه ها و همچنین تعدادی از کاربردها مانند سنگ محوطه سازی ، سنگ ساختمانی ، آکواریوم و بناهای تاریخی استفاده می شود.

کاربردهای متافیزیکی آونتورین آبی

به عنوان یک بلور "مسئولیت پذیر" و "به آن بچسبید" ، آونتورین آبی می تواند برای غلبه بر عادت های بد ، مانند سیگار کشیدن ، پرخوری ، یا در از بین بردن صفات منفی ، مانند خودخواهی و پرخاشگری منفعل ، بسیار مفید باشد.

آونتورین آبی یک کریستال استثنایی برای کسانی است که به نظر نمی رسد با کمک به آنها کشف کنند که شخص واقعاً می تواند زندگی خود را با موفقیت اداره کند و بزرگسالی به جوانی همیشگی ارجح است.

در محل کار ، آونتورین آبی یک کریستال رهبری است و به کسب احترام کمک می کند. این برنامه در رویکرد آرام و بدون عصبی بودن به پروژه های جدید کمک می کند.

خواص سنگ آونتورین آبی را به عنوان جواهرات استفاده کنید ، نوشیدنی خود را به عنوان اکسیر بنوشید ، یا یک سنگ نگرانی را برای یک اجرای آرام و متمرکز در مسابقات ورزشی ، رویدادهای موسیقی یا هرگونه مشارکت سخنرانی در جمع داشته باشید. این یک متحد ایده آل برای معلمان است ، چشم انداز و الهام را تشویق می کند ، و در بیان و ارتباط موثر کمک می کند.

خواص سنگ آونتورین آبی ماجراجویی را در هر سنی تشویق می کند و سنگی از سفر است که به تحقق برنامه های دلخواه سفر و محافظت در برابر قطع سفر کمک می کند. برای جلوگیری از تلف شدن ، و تشویق ایمنی در تعطیلات یا آخر هفته های دور در چمدان یا وسایل شخصی قرار دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: